Alweer bijna 9 weken van huis - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu Alweer bijna 9 weken van huis - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

Alweer bijna 9 weken van huis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

17 Juli 2009 | Spanje, Salou

Weer een verlagje uit het zonnige Salou.
Vorige week was het slecht weer geweest bijna heel de week slecht weer. Allemaal grijzen wolken.

Vorige week want Anne jarig en dan hebben we woensdag even gevierd.
Hebben eerst lekker gebarbequed en even lekker op teras gezeten en daarna zijn we opstap geweest. Ook kwamen woensdag de broer en vriendin van die broet van Eline hier aan. Hun zijn even mee geweest naar de Bus stop.
Stappen was echt super gezellig om 6 uur of zo waren we thuis. Ik moest donderdag om 4 uur weer beginnen met werken. Kwam om half 3 of zo mijn bed uit.
Moest alleen nog mijn blouse nou strijken was wel optijd op me werk :D. Maar de dag duurde wel lang van 4 tot 12 uur gelukkig heb ik het overleefd.

Anne en ik hebben besloten dat we 15 juli met een Catamaran boot mee gaan. Dus die hebben wij zondag geboekt. Voor de woensdag.

Van woensdag tot woensdag ging echt super snel voorbij.

Dinsdag waren we nog even opstap geweest. Naar Snoepy's, daar kwamen Saar en Jeroen post van TMF. Hij kan super goed draaien. EN saar kwam dan af en toe het plubliek in met zo'n camera. Sommige meisje heel uitgebreid dansen en zo. Ik dacht dan bij me eigen doe gewoon normaal, maarja dat kunnen ze dan blijkbaar niet:P.

Anne had het bonnetje voor die Catamaran tocht geregeld.
Ze zeiden dat we om half 11 bij de haven van Salou moesten zijn. En dat is vanuit ons App. zo'n half uurtje lopen. Dus wij kwamen bij de haven aan en er werd gezegt dat de boot vol is dat we moeten wachten tot kwart voor 3.
Dus hebben wij zo'n bedje gehuurd en heerlijk op het strand gelegen tot 2 uur. Hebben toen wat gegeten tegen die tijd dat we klaar waren was het kwart voor 3 en konden we met de taxi boot, naar Cambrills en daar werden we op een Catamaran boot gezet.

Er stonden kei veel mensen te wachten. Ik dacht dat gaat nooit allemaal passen. Maar die boot was groot genoeg.
Vanuit Cambrills varen we richting Cap Salou en daar werd de anker uitgegooid en hebben we lekker gezwommen. Water was echt heerlijk.

Toen iedereen weer op de boot was gingen we weer richting Cambrills. Ik ben in de zon op die netten in slaap gevallen. Ben in mijn nek verbrand. Maar nou (vrijdag) heb ik er eigenlijk helemaal geen last meer van.

Woensdag zijn anne en ik nog soort van opstap geweest. Maar het duurde lang voordat we eenmaal de deur uit waren. En toen kwamen we nog een kakkerlak tegen in de badkamer. We wisten niet wat we moesten doen en hij zat boven het bad. Dus hebben we de sproeier een half uur lang of zo opgehad. (ik zal proberen het filmpje erop te zetten)

Toen dat eenmaal achter de rug was zijn we naar een engels kroegje gegaan en daar was een Michael Jackson show. He's still a live. Anne en ik staan met de King of Pop op de foto.
Maar we hebben het niet laat gemaakt. We hadden er niet echt zin in.

Verder gaat het werk hier gewoon door. Gebeurd niet echt spannende dingen.

Ik weet nou niet echt iets meer te vertellen.
Dus tot de volgende keer maar weer ik hou jullie op de hoogte. ;) ;)

xxx
uit Salou
Adios

  • 18 Juli 2009 - 08:21

    ELs:

    Maaike je ziet er echt jofel uit hoor
    in Cambrills zijn wij ook geweest is een heel mooi vissers dorpje
    staat er nog steed een oud vroutje op het vissersplein doe ze de gr van tante Sidonia
    herkenteken van haar geen tanden mager als een plank
    en wat kakkerlak betreft
    waarschuw de huismeester die kan ze verdelgen anders kom je er niet af
    ik ga stoppen want koffie wordt koud
    veel liefs aan alle gr tante Sidonia

  • 18 Juli 2009 - 14:17

    Gea:

    Hallo Maaike,
    Bedankt voor je kaart! Wil je de volgende keer een beetje zon mesturen? Het is hier bewolkt en de regen valt met bakken uit de lucht! Veel plezier en geniet van het komende bezoek uit Schijndel!
    Groetjes,
    Gea

  • 19 Juli 2009 - 09:44

    Mam:

    hoi lieverd
    Gisteren buurtfeest gehad, was super de nieuwe buren ontmoet uit het huis van de witte Gijs, Krijgt nog de groetjes van Toos en Gerd die komen vrijdag weer naar huis. Nou tot over 3 weekjes, zet de borrel maar vast klaar
    kusjes mama

  • 19 Juli 2009 - 15:57

    Lieke :

    Hey Maaike!

    Haha naar dat filmpje van de kakkerlak ben ik erg benieuwd:p

    Fijn dat het allemaal goed gaat! Groetjes en Kusjes uit Veghel

  • 20 Juli 2009 - 10:08

    Laura:

    zo dat klinkt leuk voor met die kakkerlak had ik idd wel willen zien dat filmpje hoe jullie de kakkerlak gingen bestrijden;) het blijkt wel weer dat het ook ik Salou kan regenen net als het hier al zo ongeveer de hele week doet.

    xxx van uit Berlicum

  • 21 Juli 2009 - 22:27

    Mam:

    Hoi Maaike

    De foto's zijn verstuurd.
    Vraag even aan Chalana haar moeders mail adres dan kan ik die van U2 naar haar mailen

    xx mama

  • 22 Juli 2009 - 11:58

    Lianne Habraken:

    Hoi Maaike,Zo te lezen heb je het erg naar je zin in het zonnige Spanje!!Nog een paar weekjes en dan komen we het zelf eens bekijken.Ik begreep van Ciska dat je op zoek was naar het e-mail adres van Meike bij deze meikehabraken@gmail.com groetjes van ons allemaal

  • 28 Juli 2009 - 20:59

    Harold & Marcia:

    Hoi Maaike,

    Allereerst willen wij je bedanken voor de leuke kaart die we van jou ontvangen hebben voor ons huwelijk, leuk dat je vanuit Salou aan ons gedacht hebt!

    We hebben meteen even je verslagen gelezen op je site, en zo te lezen heb je het goed naar je zin.

    We wensen je nog heel veel succes in Salou, geniet ervan en tot ziens!

    Groetjes,
    Harold & Marcia

  • 04 Augustus 2009 - 12:31

    Yvonne:

    Hoi Maaike,

    wat ziet dat er allemaal mooi uit. Leuke verhaaltjes en hele leuke foto's! Alvast veel plezier met je familie daar.

    Groeten van mij en ook van tante Sietske.

  • 04 Augustus 2009 - 13:30

    Leonora:

    hey, die Maaike

    Alles goed daar zo te lezen
    hier is ook alles goed Hannelore en jeroen op vakantie wij gaan morgen vroeg we hebben er zin in !!!
    Het kaart clubke is druk bezig voor voor het snettergeld,kroeggeld bij elkaar te krijgen voor Salou.
    Mama is net ff op de koffie geweest die zijn ook al weer snel bij je zal wel gezellig worden!!!!

    groetjes,let goed op voor de spanjaartjes

  • 07 Augustus 2009 - 07:40

    Tante Els:

    Maaike hoe gaat het daar ?heb je het naar je zin en zijn er ook leuke jongens pas maar goed op
    ik
    las in de krant dat Thomas Berge uit Salou is terug gekomen met de mexicaanse griep dus mond kapje voor [geintje] het viel wel mee met hem maar ben je het nog niet beu het is toch een lange tijd gaat alles goed op je werk.ik hoop het van harten dan pak ik nu ook nog maar even de stofzuiger en ga aan het werk nog heel veel lol en plezier tot schrijvens maar weer

  • 07 Augustus 2009 - 18:48

    Boukje:

    tomorrow is het zo ver :D
    dan komen we jou opzoeken

    ik zie je morgen ;)

    xxx (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Maaike

Actief sinds 06 April 2009
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 17760

Voorgaande reizen:

11 Mei 2009 - 12 Oktober 2009

stage in Salou 2009

Landen bezocht: