Over de heflt - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu Over de heflt - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

Over de heflt

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

18 Augustus 2009 | Spanje, Salou

Karine en Anouk waren net weg of ons pap, mam, jelle, nienke en boukje zijn aangekomen.
Karine en Anouk gingen donderdags weg en zaterdag 8 augustus om 10 waren ons pap en mam en iedereen in Salou.
Ik heb hun opgewacht bij het hotel waar ze sliepen.
Ik hoefde pas om 4 uur te beginnen dus hebben even heerlijk op het strand gelegen en veel bij gepraat.
Ook al had ik ze vrijdag daarvoor nog op internet gesproken.

We hebben ook even afgesproken wat we op mijn vrije dag gaan doen. We gingen na Port Avontura.
Maandag heb ik eff geregeld dat ik gratis naar binnen kan en dat er nog 3 mensen meer op met mij mee konden voor 50% korting.
Dinsdag toen Chalana moest werken smste ze mij dat 2 gasten uit hotel nog een 2 kaartjes hadden voor 1 dag port avontura. Dus hoefde in totaal maar 66 euro te betalen. Anders moesten ze 5 x 44 euro dus dat is wel relax.

Dus woensdag naar port avontura we zijn eerst een stukje verkeerd gelopen, verkeerde afslag gepakt op de rontonde.
Maar ondanks dat die wandeltocht was het toch een geslaagde dag geworden. Vette achtbanen en water attracties. Woensdag avond zijn we nog opstap geweest. Jelle en ik samen met Eline en Chalana. Naar Pacha de holland party hebben een gratis drankje gekregen en een shirt. Die donderdag zijn ons pap en mam en zo naar aqua polis geweest.
We hebben elke avond wel op het terras gezeten lekker wat drinken.
En vrijdag heb ik boukje en jelle meegenomen naar Pacha daar kwam Bob Sinclar was ook super vet. Goed muziek alleen 1 minpuntje was dat hij maar 2 nummers of zo van z'n eigen draaide.
Het was echt super leuk om hun weer gezien te hebben ze zijn vandaag (18-08) weer vertrokken naar Nederland. Maar ons mam komt maandag over 1 week alweer met het kaartclubje. Dan laat ik ze eens zien hoe ik hier leef haha.

Afgelopen week was het feest week in Salou. Dat werd zaterdag afgesloten met een gigantisch vuurwerk. Ik moest werken tot 12 uur, maar Annemiek nam Chalana, Elena en mij mee naar het dak en hebben daar het vuurwerk gezien. Het ging hard maar was wel super mooi.

Op het werk gaat het gewoon z'n gangetje. Er is nog wel wat gebeurd.
Een gast uit belgie heeft paar keer gebeld om te kijken of de reservering nog vast staat. Maar hebben heel de computer doorgezocht maar konden hun nergens vinden. Wat bleek de reisorganisatie is failliet gegaan dus daarom stonden ze niet meer in de computer. Ze hebben via een andere organisatie toch nog iets kunnen boeken, ze zijn wel het geld kwijt wat ze aan die andere organisatie hebben betaald.

We mogen ook eerder gaan naar huis toe. Eigenlijk zouden we 21 oktober thuis zijn maar nou mogen we de 17 vertrekken.
17 Oktober is onze laatste werkdag en die dag rijd ook een bus naar huis. Eline heeft gevraagd of we die 17 mogen gaan en dat mocht. Nou moeten we het even met Solmar regelen of we die reis ook kunnen wijzigen.

Mat me spaans gaat nog niet zo goed, het is moeilijk om te volgen. Ik weet wel wat gasten zeggen maar om iets terug te zeggen is lastig, want als je maar in gebroken spaans tegen ze praat snappen ze niet, dat vind ik wel raar. Dus als wij het niet weten moeten gewoon onze mond houden als er spanjaarden komen.

Ik heb nog geen foto's van mij in mijn uniform. Maar dat komt nog wel.

Verder heb ik niet veel meer te vertellen. Maandag over 1 week is ons mam alweer terug :D. Ik verwacht van Boukje en mama dat ze hun foto's na mij mailen dan zet ik de leuke ook op mijn site.
Na paar weken wachten staat ook mijn filmpje van de kakkerlak op de site, om een of andere manier komt het filmpje niet helemaal op staat tot het einde.

Adios
uit Salou.

xxx

  • 18 Augustus 2009 - 20:19

    Ellen:

    Heeey Maaike,

    hoe is het daar in Spanje? Wanneer kom je eigenlijk weer thuis?
    Hier is het super! Alleen soms is het echt heet >.< Maar Nienke enzo is nou toch daar? Doe ze maar de groetjes van mij =D! En nog veel plezier in Salou.

    xx Ellen & de hobbeltjes.

  • 19 Augustus 2009 - 07:35

    Els:

    leuk dat je ouders er zijn nu gaat het zeker heel snel als je over de helft ben teld het af
    of heb je nog geen zin in het zonige brabant
    wij willen misschien ook nog komen maar dat zit er denk ik niet in want in oktober wor ik weer oma dus moet het voor die tijd gebeuren.en dat zal niet meevallen
    hoe is het met je spaans gaat het al wat beter .
    het is een mooie duidelijke taal maar ik kan het niet volgen
    gaat veeeeeeeeeelte snel nou maak er nog een fijne tweede helft geniet er van want het is zo voorbij heel veel groeten aan ieder die daar is liefs tante Sidoontje ps.lueke foto van jou met je mam .

  • 19 Augustus 2009 - 14:40

    Gea:

    Hoi Maaike,
    Leuk dat je zoveel bezoek krijgt in Salou. Je moeder wordt daar nog een BN-er, ze zal de volgende keer wel herkend worden op straat! Jij bent over de helft, Linda komt over 4 weken alweer naar huis! Veel plezier daar nog en ik kijk alweer uit naar het volgende reisverslag!
    Groetjes,
    Gea
    P.S. Is ons kaartje uit Vinkel in Salou gearriveerd?

  • 20 Augustus 2009 - 11:47

    Mam:

    Hoi meisie
    Wij zijn allemaal weer heelhuids terug.
    Ook dit keer zat het weer tegen met de taxi weer te laat.
    Wij vonden het allemaal super daar bij jou.
    Nienke heeft de foto's al gemaild naar La Sal en heeft ook een bericht terug gehad.
    Jelle heeft vandaag het verjaardagsfeest vanTim deze zijn waterskieen in Lith en blijven daar slapen in de tent. Tim vond de vlag van Barcelona super. Nienke is ook in Lith zwemmen met meeting vrienden uit Oss en Rotterdam Nou tot over een weekje weer
    Kusjes mama.

  • 20 Augustus 2009 - 11:52

    Mama:

    oh heb ook je filmpje gezien.
    dat jullie van zo'n klein beestje zo bang kunnen zijn, watjes??groetjes mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Maaike

Actief sinds 06 April 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 17756

Voorgaande reizen:

11 Mei 2009 - 12 Oktober 2009

stage in Salou 2009

Landen bezocht: