Laatste bezoek van mij is weg - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu Laatste bezoek van mij is weg - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

Laatste bezoek van mij is weg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

08 September 2009 | Spanje, Salou

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaats hierow.
Nou het laatste bezoek van mij weg is heb ik weer tijd hahah.

Ons pap en mam waren nog geen 2 weken thuis of ons mam kwam alweer met het kaart clubje.

Op het werk hadden we die week net een gekke vrouwtje in het hotel. Ze is 82 en komt uit Barcelona.
Soms kwam ze gewoon naar de recptie toe gelopen en gooide dan gewoon die stok op de receptie neer. Andere keer begon ze heel gek te dansen nou toen begon we te lachen, zij zei zo van ja jullie zijn nog erger dan die duitsers waarom ze dat zei weten we niet.

Het kaartclubje vloog maandag avond op reus ze waren rond half 1 in het hotel, ik heb ze opgewacht in het hotel. Hebben even wat gedronken toen ben ik weer gegaan, ik moest gewoon weer werken om 8 uur. De Nederlanders kwamen weer

Dinsdag zijn we naar Cambrills geweest. Hebben lekker bij Italiaan gegeten, maar het was nog een heel werk om het restaurant te vinden. Ik heb nog een nieuwe tas gekocht en een shirtje.

Woensdag zijn we naar Barcelona geweest. Heb eerst even met hun in het hotel ontbeten. En rond half 2 waren we in Barcelona. Eerst lekker wat gegeten. Toen zijn we met de metro naar de Segrada Famillia gegaan. Wat een kunstwerk is dat en hij is nog steeds niet af.
Toen zijn we naar Park Guell gegaan. We stapte de metro uit en gingen gewoon de bordje volgen. We kwamen een straat tegen dat helemaal omhoog liep zelfs met roltrappen.
Blijkbaar kwam je aan de ander kant van het park terecht. Je hebt daar echt een mooi uitzicht, je kijkt zowat over heel Barcelona mooi om te zien.
Hebben daar wat rond gedaan mooi om te zien.
Tegen 9 uur hebben we de trein terug naar Salou gepakt. Maar halver wegen stopte die ineens. Kwam zo'n soort monteur de trein in, een half uur later reden we weer verder.
11 uur zaten we bij een restaurantje hebben daar lekker gegeten.
Ze vonden die fontijnen helemaal geweldig. Dat er elke keer weer andere kleur kwam en zo.

Donderdag heb ik eerste lekker uitgeslapen en toen ben ik naar het hotel gegaan. Heb even met ons mam door Salou gelopen.
Ze heeft nieuwe kaarten gekocht van Salou speciaal om elke woensdag mee te kaarten :P.
Daarna hebben we lekker op het terras gezeten en een ice thee gedronken en tegen half 4 liepen we terug naar het hotel.
Ik moest om 4 uur weer beginnen met werken.
Donderdag kwam ook de ouders van Chalana aan in het hotel. Hun wisselen ons mam af :P

Vrijdag zijn hun naar de markt geweesst in La Pineda.
Om 4 uur was ik klaar met werken heb ff met hun wat gedronken en om 5 uur hadden ze de taxi naar het vliegveld van Reus.
En weg waren ze.

Annemiek zei tegen ons dat we rond de 12 oktober mochten gaan. Toen hebben we gevraagd of we ook 10 oktober mochten gaan. In de eerste in stantie mocht het niet, want die 10de krijgt Delfin nog kei veel duitsers binnen en we zitten dan vol op dat moment.
Maar toe heeft Eline nog een keer gevraagd en toen mocht het wel. Dus dat is echt relax.
We hebben het alle 4 wel zo'n beetje gehad hier. Als alles goed gaat vertrekt Zaterdag over 4 weken de bus naar Nederland.
Anne en ik ga nog naar Port Avontura (morgen) gaan nog naar Barcelona en tegen die tijd zit het er ook al weer op voor ons.

Verder heb ik niet veel meer te vertellen, ander vul ik het wel weer bij haha

Adios
xxx

  • 09 September 2009 - 07:32

    Susan:

    He Maaike,

    Weer een leuk verhaal op je site! Ik hou het goed in de smiezen. En je hebt de 4 kaart-dames overleeft! Was zeker erg gezellig! Zo zien de foto's er wel uit.
    Geniet toch nog maar van de laatste maand, daar is het nog heerlijk weer, hier wordt het toch al wat minder.
    Ik vind die foto's met dat uitzicht op Barcelona erg gaaf! Wat een plaatjes!
    Zit zelf in de lappenmand, heb de griep, volgens assistent de Mexicaanse maar eigenlijk is er niet veel verschil met de gewone griep. Moet het toch uitzieken en dat gaat prima. Voel me al weer een stuk beter. Heb alleen nog veel last van mijn keel en moet nog veel hoesten, ach, kleinigheidje he! Hoe staat het daar met de Mexcicaanse griep? Salou staat toch ergens in de top 5 van meest besmetbare vakantieplek? Hoop dat jet het niet krijgt, is niks aan.

    Werk ze nog, geniet ze nog, zodra je thuis bent kom ik even aan om persoonlijke verhalen te horen te krijgen.

    Groetjes en tot over een maandje!

    Susan, Twan en kids

  • 10 September 2009 - 15:14

    Mama:

    Hoi meisje.

    Leuk stukje en mooie foto's ook. Wij ( de kaartclub)hebben het ook super naar onze zin gehad. Paa was jalours hij zou zo weer willen gaan. Nog lekker genieten van het mooie weer daar, tot over eenpaar weekjes. xxx mama en papa, jelle en nienke

  • 13 September 2009 - 11:35

    Leonora:

    Hey die Maaike,

    Hoe gaat het er mee hier gaat alles zijn gangetje
    leuke foto's zijn het geworden zeker van park guell na al dat geloop en geroltrap{haha}
    we hebben het erg naar onze zin gehad en nog bedankt van de bloemen.
    ik lees dat je eerder naar huis mag we horen het wel wanneer niet op onze kaartavond want we gaan er weer flink tegen aan met kaarten want deze dagen waren wel erg leuk ff kijken wat onze volgende reis word???!!!! ga je nog ergens meer stage lopen???
    oja je spaans was nog niet zo goed? nou toen wij er waren leek het er toch niet op dat je moeilijk terug deed praten maar ja ik kan natuurlijk geen spaans alleen de woordjes van eten en drinken haha

    groetjes de heesakkertjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Maaike

Actief sinds 06 April 2009
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 17750

Voorgaande reizen:

11 Mei 2009 - 12 Oktober 2009

stage in Salou 2009

Landen bezocht: