eind datum - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu eind datum - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

eind datum

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

18 September 2009 | Spanje, Salou

We weten sinds woensdag welke datum we naar huis gaan.
We hebben vanalles proberen te regelen met Solmar tours en rekro/snoeyink reizen maar bij hun kunnen we niet de 10 of de 13 terug.

Nou vliegen we maandag 12 oktober vanuit Reus naar Eindhoven.De moeder van Chalana tickets geboekt. We hebben allemaal veel bagage. Chalana laat die moeder 1 koffer voor haar in checken en Eline en ik delen 1 koffer tot de 15 kilo dus hopen dat we nou niet te veel hebben. Zij komt volgende week donderdag.

Echt super blij dat we nou een vaste datum hebben wanneer we vertrekken. NOu staat het eindelijk vast.

Ik dacht dat moet ik even verteld hebben haha

xxxx
adios

  • 19 September 2009 - 07:08

    Tante Els:

    Maaike zelfs ik ben nog wel blij met het berichtje.
    als het nu niet gelukt was om naar huis te komen had ik je wel opgehaald, [grapje]
    alvast een fijne vlucht
    toegewenst
    tot zo gr Sidoontje

  • 19 September 2009 - 13:15

    Linda:

    Hey meid!
    Fijn dat je nu een vaste datum hebt!
    Hoe is het verder daar nog?
    Nog wel gasten? Nog wel wat te doen?
    Ook nog gezellig met de meiden?

    Ik ben sinds woensdag weer thuis, wat is dat weer wennen zeg. Maar ook wel weer erg leuk!
    En... ik ga morgen met mama op vakantie naar Kreta, vervelend he?! :P

    Spreek je!
    Liefs en kus,
    Linda

  • 21 September 2009 - 10:14

    Frans:

    Maaike, leuk om een datum te hebben je zal er wel naar toe leven maar als je weer terug bent zul je het mooie en warme weer wel gaan missen zo in de herfst en tegen de winter.
    nog een fijne tijd en voor straks wel Thuis...
    groetjes, oom frans

  • 23 September 2009 - 07:24

    Mama:

    Hoi Meisie

    Leuke foto's, ziet er echt gezellig uit.
    Nou de kleding al aan het sorteren, nog even genieten van het mooie weer daar, dan nog een flinke afscheids borrel daar en dan bent er weer.
    x mam

  • 23 September 2009 - 16:28

    Toos:

    Hallo Maaike
    De langste tijd zit er dik op voor jou, bijna naar huis. Hoop dat je het nog steeds naar de zin hebt daar en dat jullie nog een tijdje van het spaanse land kunnen genieten.Ik ga direkt even je broer feliciteren met zijn verjaardag.Maak er nog een paar mooie weken van .liefs van mij. Adios

  • 28 September 2009 - 20:43

    Rachelle:

    Heeey Maaike,
    Ik was van 28 augustus tot 6 september in Salou, in hotel Delfin Park! Je zal me vast niet meer kennen, ik was samen met m´n moeder en zusje, en een vriendin van mij :P
    Mijn moeder heeft nog met jou gepraat over je opleiding enzo op de dag dat jouw moeder weer vertrok,,
    Ik zit op de Rooi Pannen in Breda en ik moet ook stage lopen vanaf mei of juni komend jaar. Ik wil dan ook in Salou als receptioniste stage lopen en het liefste in Hotel Delfin Park want ik vond het echt geweldig daar. Hoe heb jij alles geregeld enzo? En denk je dat ik er wel voor kan zorgen dat ik sowieso in Salou terechtkom?
    xxx RAchelle

  • 05 Oktober 2009 - 07:33

    Mama:

    Hoi Meisje
    Nu is het echt aftellen, de laatste week. Geniet nog even van elke dag daar en zeker het weer.
    Want dat is hier een stuk minder. Doe ze daar van ons ook allemaal nog de groetjes en tot over een week.
    Kusjes mama en de rest

  • 07 Oktober 2009 - 14:57

    Resi:

    Hey Maaike, nog even genieten en bijbruinen, ha ha, hier kan dat niet meer. Tot maandag in Eindhoven, groetjes, Resi en Wim

  • 07 Oktober 2009 - 20:59

    Tante Els:

    Maaike leuk dat je er de tijd voor neemd om nog een kaartje te sturen
    als je naar huis komt regenjas en paraplu is geen luxe
    ik heb je nog een mail gedaan via tele 2 maar weet niet of die nog bij je aan is gekomen
    maar ik kijk er naar uit
    zo,n schon meid wer in skendel
    fijne vlucht toegewenst
    en let op koffers en goed op jezelf
    gr edo

  • 09 Oktober 2009 - 12:16

    Susan:

    He Maaike,

    Nog een paar dagen!! Lekker aan het aftellen?
    Toch nog even genieten hoor! Het weer is daar in ieder geval veel beter!!!

    Goede reis terug en tot in het koude kikkerlandje!

    Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Maaike

Actief sinds 06 April 2009
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 17748

Voorgaande reizen:

11 Mei 2009 - 12 Oktober 2009

stage in Salou 2009

Landen bezocht: