Mijn laatste berichtje vanuit Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu Mijn laatste berichtje vanuit Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

Mijn laatste berichtje vanuit Salou

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

09 Oktober 2009 | Spanje, Salou

Hoi allemaal

Dit wordt mijn laatste berichtje vanuit Salou. Want maandag kwart over 7 's avonds vliegen wij weer terug naar het koude Nederland.

Afgelopen week was het de week van pakken en alles alvast poetsen, want dat is echt nodig.

Woensdag heb ik mijn koffer gepakt en ik ben gaan wegen. 2 weken geleden had ik mijn koffer ook al keer gewogen, want toen kon ik nog wat spullen met die moeder Chalana meegeven echt super fijn. Maar toen woog mijn koffer 23 kilo.
Nou ging ik woensdag weer wegen en hij woog 25 kilo. Ik weet niet hoe het mogelijk is maar het is dus mogelijk.
Dus ik heb een doos ingepakt en die heb ik naar het Correos gebracht. Die doos woog 9.7 kilo dus ik hoop dat ik er nou ongeveer ben.
Je mag maar 15 kilo bagage meenemen en 10 kilo handbagage. Dat is dus best weinig aangezien toen wij hier naar toe gingen allemaal ons handen vol hadden.

Het is oktober en hier was het van de week nog 27 graden ben toen zelf nog beetje verbrand op me rug.
Echt relax dat je in oktober nog gewoon op het strand kan liggen. Als je dat in Nederland doet dan denk ik dat ik dood vries.

Donderdag avond verveele we ons in het appartement. Dus gingen we om 22.00 uur nog een strandwandeling maken tot het einde van de boulevard en weer terug.
Je moet toch iets te doen te hebben :P.

Verder gaat het hier nog z'n gangetje.
Druk de laatste dingen opruimen, peotsen enz. enz. En dan maandag op weg naar Nederland :D:D:D:D:D

Nou dit was mijn laatste berichtje vanuit salou. Dus ik zie en spreek jullie allemaal weer in Nederland.

Allemaal harstike bedankt voor het plaatsen van de reactie. Vind echt leuk om ze te lezen.

xxxxxx

  • 09 Oktober 2009 - 15:37

    Susan:

    Hoe krijg je dat voor elkaar met je koffer? Toch nog teveel geshopt??

    Nogmaals een goede terugreis en tot in Nederland!

    Groetjes,
    Twan, Susan, Thomas en Manon

  • 10 Oktober 2009 - 12:19

    Linda:

    Maaikie!!

    Geniet nog van je laatste 2 dagen en alvast een goede terugreis!

    Tot snel!
    Kus Linda

  • 10 Oktober 2009 - 12:53

    Mama:

    Hoi Maaike
    Te zwaar dat komt natuurlijk door alle grote kado's die je voor ons mee brengt.
    Nog 2 dagen genieten en dan naar huis.
    Tot maandag xxx van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Maaike

Actief sinds 06 April 2009
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 17756

Voorgaande reizen:

11 Mei 2009 - 12 Oktober 2009

stage in Salou 2009

Landen bezocht: