een klein berichtje - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu een klein berichtje - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

een klein berichtje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

07 Augustus 2009 | Spanje, Salou

Hier volgd een klein berichtje vanuit Salou.
Het is wel weer een tijdje geleden.

Ik kan het filmpje van Kakkerlak niet op mij site plaatsen weet niet hoe het komt.

2 weken geleden zijn we naar david guetta geweest. Heb karine en anouk meegenomen die waren hier 11 dagen super leuk om weer te zien. Hij is een beroemde DJ en kwam in Pacha. Was echt super vet. Hij begon om 3 uur pas te draaien en stopte om 6. Maar de dj die voor hem kwam was niet zo veel aan, hij draaide heel de tijd het zelfde deuntje.
Maar toen hij kwam was echt super vet.
Kan helaas filmpje niet op site plaatsen maar heb wel foto's gemaakt.

Om 7 uur lag ik in me bed. Toen we weer in Salou aankwamen was het al gewoon ligt.
Maar het was echt super vet.

Ben met karine en anouk ook paar keer naar de ski hut geweest lekker op z'n hollands stappen :) Op een avond was Bas Muis hier, samen op de foto geweest haha. Was wel een geslaagde avond geworden.

Op werk is zijn wel wat dingetjes gebeurd.
4 Nederlandse jongens hadden de bus naar NL gemist. Hun dachten dat de bus om 8 uur zou vertrekken maar dat was om 6 uur.
Dus de bus was als in Barcelona.
Wij Solmar tours bellen. Hun hebben de bus gebeld en die stopte in Barcelona. Dus ze hebben de jongens met de auto naar Barcelona gebracht. Dat is 1 1/2 uur rijden. Dus de bus moest daar 1 1/2 uur wachten tot hun er waren.
1 jongen stond bijna met tranen in z'n ogen.

Er zijn ook jongeren geweest die hier in Salou zo'n geweer gekocht met balletjes. Niet zo'n kleintje maar zo'n grote. Die zijn gewoon verboden niet alleen in Salou maar overal en hun waren met vliegtuig.
Wij zeiden zo dat mag niet mee het vliegtuig in is illigaal. Die jongen zo maar die meneer van de winkel zei dat het niet zo is dat je gerust mee kunt menen. Tuurlijk zegthij dat hij wil ook z'n spullen verkopen.

Ik heb ook weer mij 2de beroordeling in moeten leveren.
Staat op dat goed gaat, alleen moet er meer spaans gesproken worden.
Zelf vind ik wel dat spaans steeds beter gaat. Maar het blijft moeilijk.

We hebben deze week ook onze nieuwe uniformen binnen gekregen. Nou ik lijk net zo'n militair van vroeger. We hebben een donkere rok met een een zo'n bruine kleur blousje dat dan in de rok moet. Heb nog net niet zo'n hoedje op.

Morgen komen ons pap, mam, jelle, nienke en boukje hier. Hebben er supper veel zin in.
Ze blijven voor 11 dagen hier.

Nou dit was het wel voor deze keer. De volgende keer komt pas nadat ons pap en mam en de rest weg zijn.

xxx

uurtjes :d

xx

• 07 Augustus 2009 - 21:31

Mama:

Nog enkele uurtjes en dan zijn wij er weer.
    De eerste volgende keer wil ik de foto's van jullie zien in uniform
    Beide, die foto's van de eerste keer en deze van in je nieuwe plunje
    Tot zo xxxx mam

• 09 Augustus 2009 - 11:17

Karine:

hee vrouwke

Salou was echt super vett!, maar die zatte foto,s van mij had je er niet op hoeven te doen(A)

spreek je snel!
    Ciao

• 09 Augustus 2009 - 19:14

Linda:

Hey Meis!

Kei leuk dat Karine en Anouk geweest zijn! Foto's zijn ook erg leuk.
    Heel veel plezier met jullie pap, mam, jelle, nienke en boukje!!
    Have fun en geniet ervan!

Liefs en dikke kus!
    xxx

• 11 Augustus 2009 - 21:17

Anouk:

Maaaike !

Je had me die link gegeven. Ik dacht is even kijken. Hartstikke leuk!
    Salou was erg gezellig! Leuk ook die fotó's en de rest zien we vanzelf wel een keer verschijnen! Ik zie je wel weer als je in NL bent. Geniet nog maar even daar, vooral van het weer want hier is het 3x niks!

Liefs. xx Anouk

• 12 Augustus 2009 - 12:57

Laura:

hahah ik zou je nieuwe pakje wel eens willen zien joh:P...

Maar wel vet dat je met Bas op de foto staat zeg :O

veel plezier daaro met je familie en boukje :d

xx

• 18 Augustus 2009 - 13:51

Toos Wijnhoven:

Hallo Maaike Alles goed daar met de hele familie, veel plezier gehad? Ze komen weer bijna terug maar over ong 2 weken zijn wij er. gaan even Salou op zijn kop zetten... Ik hoop dat je het nog steeds zo naar je zin hebt, en dat je met heeeel veel plezier naar deze stage terugkijkt Liefs Toos

• 07 September 2009 - 07:00

ELs Tante Voor Jou:

hoe is het met je gesteld alles in orden is de fam weer weder gekeerd
    het schiet al aardig op het is zo okt
    geniet er nog maar van
    en let goed op je zelf veel gr van ons allen
    edo[Sidoontje]