de week van paps en mams - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu de week van paps en mams - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

de week van paps en mams

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

26 Juni 2009 | Spanje, Salou

Hola

hier vanuit het zonnige zuiden een berichtje op waarbenjij.nu

Vorige week zijn ons pap en mam 5 dagen hier geweest.

Ze zijn maandag om 1 uur aangkomen in salou. Wel laat maar dat maakte mij niet uit ookkal moest ik dinsdag om 8 uur beginnen.
Zijn met z'n drien bij lasal nog wat wezen drinken, natuurlijk sangria heerlijk. Heb ze even heel snel ons app. laten zien maar iedereen lag te slapen dus hebben we heel zachtjes gedaan.
Dinsdag moest ik om 8 uur beginnen maar we hadden afgesproken dat ons pap en mam na ons app. zouden komen. Dan heb ik ze een prive rondleiding gegeven door ons luxe apparjtementje.

's Avonds hebben ik hun het hotel laten zien nog geen rondleiding, hebben daar even de tickets voor woensdag want dan gaan we na Barcelona en het stadion. Daarna hebben we anne op sleeptouw genomen en zijn we ergens gaan eten.

Woensdag gaan we dan na Barcelona, eerst het stadion en daarna hebben we tijd voor in de stad van barcelona.
Ons pap is dom geweest hij heeft best veel geld verloren met zo'n stom spelletje dai ze daar op de rambla doen, waar je moet raden onder welk doosje het balletje ligt en hij dacht eens slim te zijn maar verloor dus geld.

Donderdag zijn hebben we anne meegenomen naar Cambrills daar was heerlijk weer. Cambrills is heel mooi vissersdorpje, was heel rustig vergeleken met die dag in salou. Hebben op een terasje op het strand gezeten wat gegeten, toen gingen we weer richting salou want anne en ik meosten om 4 uur weer beginnen.

Vrijdag gaan ze alweer naar huis. Ik moet tot 4 uur werken en hun hadden de taxi om hafl 5, dus ik kon ze ff snel uitzwaaien.
Ze komen in Augustus allweer dus ik hoe eigenlijk dezelfde tijd uitzetten als ik voor toen ze kwamen hemmen gedaan.

In het hotel gebeurd niet veel speciaals. Het hotel zit wel vol. Maar we weten nog niet wat in het hoog seizoen komt, dus als je nog geen vakantie hebt geboekt kom maar na mijn hotel :D :D heel gezellig :D

Afgelopen week 3 dagen achte mekaar opstap geweetst. Hier was dinsdag op woensdag nacht zo'n feest San Juan. Werd vuurwerk afgestoken.
Vincent is met anne en mij mee gegaan. Hebben op de boulevard gelopen en op het strand gezeten relax. Om half 1 of zo kwamen klaudia en fee ook nog, eline en chalana moesten de volgnede dag om 8 uur weer beginnen dus die zijn niet meer mee geweest.
Beetje laat geworden om half 5 lagen we in ons bed of zo.
Woensdag is onze vrije dag, deze week was het mijn beurt om schoon te maken. Eerst even schoongemaakt en daarna zijn we heel middag o0p strand geweest daar verder geslapen. De zee is echt heerlijk. Ben heel klein beejte verbrand, maar ik kleur al redelijk snel bij. Dus over 5 maanden ben ik ook bruin :D

Verder heb ik niet veel meer te melden hier in Salou, en anders laat ik het hier wel weten.

xxx
ciao
Adios

  • 29 Juni 2009 - 12:07

    Gea :

    Hallo Maaike,
    Fijn om te horen en te zien dat het na een eerste dip nu goed met je gaat in Salou en daar ook veel plezier maakt! En leuk dat je ouders langs zijn geweest. Wij zijn ook een weekje bij Linda in Italië geweest, keifijn om haar weer even te knuffelen en om te zien hoe het daar is. Heel veel (werk)plezier daar in de Spaanse zon (wel goed smeren hoor!!).
    Groetjes,
    Gea

  • 30 Juni 2009 - 18:13

    Nienke:

    Shit hee!
    jij hebt het daar wel ff vet relaxt man :D
    zie je 8 augustus wel (:
    Ik moet echt fucking veel leren voor de proefwerkweek. Niet normaal gewoon.

    Dag,
    kusjezus

  • 02 Juli 2009 - 07:06

    Paps En Mams:

    Was inderdaad leuk daar bij jullie, we kijken al weer uit naar de volgende vakantie. Groetjes uit het zonnige Schijndel van alle buurtjes xxxxx De Mudjes

  • 03 Juli 2009 - 16:56

    Laura:

    Hey meis

    hier is het deze week ook mooi weer geweest. hahaha maar ja een strand hebben we helaas niet in berlicum:P

    Groetjes van uit het boerenlandschap:P

  • 10 Juli 2009 - 12:14

    Sidonia :

    mooie footos de banaan is ons zeer bekend gr edo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Maaike

Actief sinds 06 April 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 17762

Voorgaande reizen:

11 Mei 2009 - 12 Oktober 2009

stage in Salou 2009

Landen bezocht: