al 4 weken in Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu al 4 weken in Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

al 4 weken in Salou

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

12 Juni 2009 | Spanje, Salou

Jullie hebben lang moeten wachten voor dit berichtje. Ik had druk met werken en stappen en zo.

We zijn opstap geweest van de week. Hebben overal een VIP kaart ingevuld. Moeten alleen nog ff ophalen gaan we waarschijnlijk vanavond doen.
Stappen gaat hier super goed kroeg in kroeg uit.
Er zijn op dit moment wel veel van die examen mensen die net geslaagd zijn of zo. Maar wel super gezellig.

Anne en ik zijn woensdag op jeep safari geweest was leuk, je vangt wel veel stof.
We moesten om 10 voor 9 eigenlijk bij Salou Park zijn. Om kwart over 8 's morgens belde dat vrouwtje op dat we niet bij salou park moesten zijn maar bij Hotel Las Vegas omdat er ook een groep gehandicatpe mee ginen. Ik wist niet wat ik moest denken je weet wel het zijn gehandicatpen. Zaten in de jeep en begonnen mee te praten en zo elkaar voorstellen, uiteindelijk viel het wel mee ;) :). We reden eerst na zo'n verzamel plaats. Daar werden we in jeep verdeeld.
Toen kon de safari beginnen. Reden door zand was alleen maar stof happen. (en Nienke we hebben olifanten gezien ;) )
grapje :P

We stopten in dorpje daar vertelde de gids iets over de omgeving en zo. Daar moesten we ook opgeven wat we met de lunch wilden. Want we hadden geen lunch paket meegenomen.

Tot restaurant was harde weg. Daar mochten we wijn proeven.
Daarna konden we gaan eten.
1 zo'n iemand van die gehandicapte groep had in z'n 1tje een hele fles wijn opgeddronken. Hij kwam buiten en viel heel tijd.

We reden verder kwamen bij een heel oud dropje. Daar wonen zo'n 40 mensen das nog kleiner dan Gemonde mot je nagan. Er leeft daar een legende dat heeft iets met de oorlog te maken of iets. Hebben daar een rondleiding gehad.

Daarna reden we verder na zo'n stuwmeer hebben daarin gezwommen. Was echt lekker water. Bron water uit de bergen, je kunt het bijna drinken. Lekker afgekold.
Toen reden we richting Salou. ZIjn echt heel de dag weg geweest kwmamen daar om 6 uur weer aan.

ZIjn met z'n 4 uiteten geweest bij Lasal. Hebben daar oko met z'n 4 5 kannen sangria achter over geslage. Vincent belde op of ie met ons mee op stap kon gaan, dus zijn we met 5 opstap geweest. HEbben ook meteen zijn app. gezien die hij deelt met nog wat jongens.

We hebben alle kroegen zo'n beetje gehad. Kwamen om 3 uur bij de busstop aan alleen die was al dicht om 3 uur. Dus op weg na de volgende hebben ook meteen VIP kaarten aan geschaft.
UIteindelijk waren we om hafl 5 thuis. Maar hoelaat we sliepen dat weet ik niet.

Deze week zijn ook de ouders van Chalana hier aangekomen. Hebben ook weer gesproken.

Nou dit is wel lang genoeg zo. Weet ook niet veel meer te vertellen.

Ik ga nou proberen foto's erop te zetten.

xxxxx uit Salou

• 14 Juni 2009 - 18:10

Petra Verhagen:

Hoi Maaike,
    Maak er een fijne tijd van en hopelijk is je pa z`n "vlieg-angst", snel vergeten !
    Heel veel groetjes,
    Hans & Petra

• 16 Juni 2009 - 20:37

Boukje:

heey maaike,

hoe is het daar?
    hier van de week veel regen gehad enzo :(

maar was het dorpje gewoon kleiner als gemonde ;) dat bestaat niet :P

hahaha:D

ik heb al heel veel zin in augustus en dan gaan we daar samen is ff de boel op stelten jagen ;)

xxx boukje

• 21 Juni 2009 - 13:59

Pap En Mam:

Hoi Maaike

Alles gaat hier weer z'n gangetje, vonden het super leuk , Jelle en Nienke waren jalours.
    Vonden de gezammelijke terasjes pikken met jullie alemaal en de moedre van Eline en ouders van Chalana super.
    Nienke wordt vandaag gehuldigd op de muziek feesten. Gisteren was de moeder van Baukje nog even geweest je krijgt de groeten van haar. Hebben ook nog een kaartje van Linda gehad ook daar gaat het prima. Maar wel anders werken als bij jullie. Nogmaals volgens mij is het een genot in zo'n super mooi hotel te werken. Jurgen was net hier ook van hem de groetjes. Nou laat maar snel weer iets horen via de site en dan met foto's
    Kusjes van heel de mudjes familie en een grote knuffel van Flussie

• 23 Juni 2009 - 16:14

Ellen Hobbelen:

Haaay Maaike,

ik denk ik stuur maar even een berichtje!
    Maar hoe is het daar?
    Heb je het wel een beetje naar je zin?

Hier is het ook wel goed, alleen het weer is wisselvallig. Maar dat komt wel goed.

Xx. Ellen

• 23 Juni 2009 - 17:35

Laura:

Nou nou, ik had nooit verwacht dat je zelfs gehandicapten zat zou voeren:P hahah
    Je zult je wel kapot gelachten hebben ;)

Maar niet te veel drinken daar he want we willen je wel weer heel huids terug hebben:P

haha nou geniet van het mooie weer daar dan doen wij dat hier ook ( die keer dat het mooi weer is hier:p)

xxx Laura

• 24 Juni 2009 - 16:29

Meike Habraken:

Leuk dat het fijn is in spanje. We komen in als we op vakantie gaan nog wel even langs.
    Groetjes ons Allemaal!!!