3e week - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu 3e week - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

3e week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

29 Mei 2009 | Spanje, Salou

Hallo weer een berichtje vanuit Salou

Het gaat hier weer goed.
We zijn deze week voor het 1 opstap geweest hier in Salou. Was echt gezellig. Woensdag eerst op het strand wezen relaxen en daarna opgefrist.
We zijn lekker uiteten geweest Pizza gegeten. DIe woensdsg was ook het voetballen van Barca tegen Manchester.
Toen Barca gewonnen had was heel da avond en nacht feest hier in salou.
Overal geschreeuw en getoeter van auto´s.
We waren eerst naar Tropical geweest lekker coctail gedronken daaran 1tje bij to mutch en we eindigede bij Snoepy´s. Het was alleen nog niet zo druk maar hebben ons goed vermaakt.

De volgende morgen werden alleen om half 10 uit ons bed gebeld dat Chalana en ik om 10 uur bij hotel las vegas moesten zijn voor veiligheids instructies.
Toen we daar aankwamen werd ons verteld dat Eline en Anne ook moesten komen. Konden alleen niet veel van begrijpen want alles werd in spaans gezeegt, kon alleen vale, si begrpijen :P

Het werk is soms best saai want dan zit je soms echt de uren af tetellen.
Maar vandaag viel het wel mee (vrijdag). We krijgen morgen echt veel gasten binnen. Ik dacht dat er geen einde aan kwam. Maar volgens Yvonne viel dat nog wel mee en dat in het in het hoogseizoen nog veel meer is dan nou.

Begin volgende week krijg ik als het goed is mijn Laptop en zo binnen dus dan kan ik foto´s op gaan plaatsen.

kusje
vanuit Salou
xxxx

• 29 Mei 2009 - 16:07

Nienke:

Yay first one. -die reageert op dit bericht-

Weetje, je zit al 3 weken in Salou XD dat gaat fucking snel ofniet? ;o
    Tis hier ook best mooi weer (:
    veer plezier nog enzo n_n
    succes met je saaie werk, haha

x je zus(je)

• 30 Mei 2009 - 17:23

Laura:

zo zo, klinkt leuk allemaal daaro. en het weer zal er ook wel lekker zijn;) hier is het nu gelukkig ook mooi weer.Geniet er van meid want je hebt nog een lange tijd voor de boeg:P werk ze daar en je moet je wel aan de vieligheidsregels houden he die je hebt geleerd:P

xxxx van uit het zonnige Nederland

• 02 Juni 2009 - 19:38

Sietske En Yvonne:

Hoi Maaike.

Kun je af en toe ook lekker de roes uitslapen? En ben je al wat kilootjes aan gekomen? ha, ha, ha.
    Doe het rustig aan, doen wij hier ook.

Groetjes van Sietske en Yvonne

p.s. leuk om die verhaaltjes van jouw te lezen.

• 03 Juni 2009 - 07:22

Mama:

Hoi Meis

Vandaag lekker vrij, lekker genieten, ga je samen nog iets ondernemen,
    Zet maar alvast een programa in elkaar voor als wij komen. Wel leuke dingen hé. O ja nog de groetjes van Willeke en Theo Harm en Freek. (weet wel je ziekenhuis genootje)

Groetjes en kusjes van uit Schijndel

• 03 Juni 2009 - 16:17

Toos:

Hola Maaike
    Que tal sabes hablar un poco espanol o hay solo holandeses alli?
    Dentro de unas semanas hay muchos turistas alli y entonces tienes que trabajar mas y no te aburres(veveelt).te saludo y espero que tengas un buen tiempo en Espana. creo que sabes comprender lo que he escrito. Adios

• 05 Juni 2009 - 19:45

Sidonia :

Maai hoe gaat het met je niet grommen alles komt goed gr edo els de jong

• 06 Juni 2009 - 10:01

Sidoontje:

maai kusjes elsje

• 06 Juni 2009 - 13:41

Claudia:

Ha die Maaike,

Hier een berichtje uit het frisse Gemonde. Ben je weer een beetje van de schrik bekomen van de inbraak? Dat dat net jou moet overkomen. Vreselijk. Maar bedenk je dat altijd alles goed komt hè.
    Maar uhh heb je het goed naar je zin daar bij die lekker Spanjaarden, haha.

Ik las dat je bij de Snoopies bent geweest, daar ben ik 9 jaar geleden ook geweest. Ist nog steeds leuk daaro??

En heb je al veel verschillende dingen geleerd daar?

Nou ik hoop dat je het goed naar je zin hebt en we houden je sait in de gaten!!

Groetjes van Claudia en Jurgen en een knuffel van Jorn en ook heel veel groetjes van Ome Henk en Tante Ine!!

• 09 Juni 2009 - 20:29

Timmetje Hobbelen:

Heei Maaike.

Alles goed daar in Spanje, t zal vast goei weer zijn daar.

Wel heel erg klote van die inbraak, da ging hier echt heel snel rond.
    Maar komt goed!

Verder nog veel succes met je stage en nog veel plezier in het verre Spanje.

Fam. Hobbelen

Getypt door Tim (omdat de rest allemaal al ligt te slapen zoals gewoonlijk om half 10)

• 10 Juni 2009 - 06:44

Mama:

Goede morgen, leuke dag vandaag. Nu je alles weer binnen hebt, verwachten we wat leuke foto's op deze site.
    Tot over een paar dagen, wij verwachten wel een leuke rondleiding door Salou. xxx Het thuisfront.