1 week in Salou... - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu 1 week in Salou... - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

1 week in Salou...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

22 Mei 2009 | Spanje, Salou

we zijn net 1 week in salou en het zit ons niet mee. We zijn bestolen in ons appartement.

Zondag:
ik moest van 16 tot 24.00 uur werken. Ik werd gebeld op het werk en Elena zei dat ze slecht nieuws had voor mij. Ze zei dat er bij ons in hat appartement was ingebroken. Ik wist niet hoe ik moest reageren. Heb Anne gebeld en het was toch waar.
ze hebben van gestolen:
laptop, i-pot, mijn gaastra schoenen. mijn eastpack schooltas, mijn pandora armbandje met de beedles, een horloge, armani en christina aguilera parfum, een witte knie broek met een riem.
Ze hebben gewoon staan winkelen in ons appartement. Er is echt veel weg. Dus de politie moest komen, die kwamen om ongeveer 12 uur ´s nachts aan. Samen met de man van Annemiek (mijn baas) kwamen ze aan. Ze hebben gekeken waarvandaan ze kwamen. Van het dakteras. Want alle terassen zijn met elkaar verbonden je hoeft alleen maar een muurtje over te klimmen en je bent bij de buren.
We sliepen was laat en de volgende morgen moest ik gewoon weer om 8 uur in Delfin Park staan.
We hadden ons app. zo ons eigen gemaakt ik voelde me op me gemakt daar.
WIj denken (en ik denk de politie ook) dat het onze buren waren. Hun hebben al een rechtzaak lopen voor diefstal. BIj de buren wonen weet ik veel hoeveel man. Vanalles wat zeg maar.

Maandag:
Ik moest gewoon om 8 uur beginnen. Maar het was een rare dag. Annemiek was ook in het Delfin park. Zij had geregeld dat we samen met Jorie (de klusjesman van Delfin Park) aangifte moesten doen.
Anne, Chalana en Eline moesten rond 11 uur bij het Delfin Park zijn. Maar Chalana en Eline moesten wachten tot de mannen waren geweest (die het ruimte waar de ijzere hekken moest komen) hadden opgemeten. WIj dachten dat om 8 uur ook de politie kwam voor vinger afdrukken maar dat hadden wij verkeerd begrepen.
We hebben echt bijna 3 uur op het politie buurau gezeten. Hij moest onze namen weten en van iedereen weten wat er precies gestolen was en hoeveel het het waard was. Duurde echt lang.
TOen ik afgewerkt was zijn anne en ik weze opruimen in het appartement Een tering zooi wat ze er gemaakt van hadden.

Het is heel raar gevoel om nou elke keer het app. in en uit te lopen.
Donderdag en vandaag (vrijdag) zag Chalana 1 van de buren met haar zonnenbril op precies dezelfde die zij in indonesie had gekocht.
Ze zijn niet te vertrouwen.

Het werk is best leuk. Verschillende diensten hebben we of een vroege dienst of een late dienst.
Op dit moment zijn er veel russen in het HOtel morgen ( zaterdag) komen veel nederlanders aan. Dan moet ik samen met Chalana van 16.00 tot 24.00.

Afgelopen woensdag was onze eerste vrije dag. Daar was ik echt aan toe. Anne en ik zijn toen na Reus gegaan een stadje dat een op half uurtje met de bus hiervandaag ligt. We dachten om mooi te gaan shoppen, maar toen we daar aankwamen gingen alle winkels net dicht. We hadden geen rekening mee gehouden dat ze ´s middag een siesta houden. Dus de winkels gingen om ongeveer half 5 weer open. We hebben lekker op een terasje gezeten wat gegeten en gedronken.

PS: de foto´s moeten nog komen, ik kan ze nou niet meer op pc zetten. Dus heb even geduld.


xxx
vanuit spanje

  • 22 Mei 2009 - 21:15

    Nikie:

    Hee Maaike!

    Ik zie dat je bent aangekomen met de bij on salou:P maar dit is echt wel minder zeg!! zoveel weg niet normaal!..maargoed ik wens je igg veel succes met je stage en ook veel plzr natuurlijk!;) Ik zie je weer aan t einde van tjaar..dat duurd nog wel ff;) ma ik zal je vast wel eerder spreken;)

    xxx Nikie

  • 22 Mei 2009 - 21:16

    Nikie:

    Met de bus in Salou* moet t zijn;)

  • 22 Mei 2009 - 21:57

    Susan:

    He Maaike,

    Wat een vervelend nieuws zeg! Erg lastig en mooi kl...
    Maar laat het deze tijd niet bederven! Hoe vervelend het ook is! Probeer er lekker van te genieten de komende maanden. Het zijn gelukkig maar materiele dingen die vervangen kunnen worden. Maar balen is het zeker!!

    Ben benieuwd naar de foto's! Ik hou je site in de gate!

    Heel veel plezier nog!

    Groetjes,
    Susan, Twan en kids

  • 23 Mei 2009 - 18:42

    Laura:

    Zo dat is een lekker begin zeg :S

    Probeer er nog wat van te maken en hoop dat je je spullen nog terug zult krijgen want er is echt veel gestolen:O'

    veel plezier daar!!:D

    xxx uit Nederland

  • 26 Mei 2009 - 08:33

    Resi:

    Hey Maaike, gelukkig is de rust er weer, zie de leuke dingen en de rest raakt op de achtergrond, wij zijn wel keitrots op jullie, super, zoals jullie hiermee om gaan, geniet zoveel mogelijk, groetjes, Resi en Wim, ouders Eline

  • 26 Mei 2009 - 17:17

    Papa:

    hoi maaike
    hier een berichje van papa
    heel slecht weer hier
    heeft vannacht geonweerd
    was een hele harde klap
    maak je niet druk over de inbraak; drink er maar een lekkere borrel op.zelf getypt.xxxxxx papa'.

  • 26 Mei 2009 - 18:37

    Boukje:

    heey maaike,

    het is hier maar klote weer met al die regen. ik hoop dat er bij jou wel een zonnetje te zien is ;)

    maar is het allemaal wel leuk werk? en zijn de mensen daar ook leuk?

    kom je zaterdag ook ff bij mij op feest :P haha

    xx boukje

  • 26 Mei 2009 - 18:56

    Nienke:

    Woooh ;o
    Ik had net dat bericht gelezen
    en jij moet echt op rottijden werken man ;o
    Seriously, tot 12 uur 's nachts en de volgende dag weer om 8 uur beginnen o_o'
    Ik zou echt dood gaan haha XD

    Maarja, echt vet balen dat je laptop is gestolen! Maar de nieuwe komt morgen binnen ofzo, en dan stuurt ons mam 'm op ofzo n_n'

    in ieder geval, ik stuur je nu nog even een mailtje via msn.
    want anders komt hier zo'n hele lap tekst te staan haha

    Dusja, nog veel plezier in Salou he : D Maar dat zal wel lukken

    Haha, echt coel dat ons pap gewoon een berichtje naar je heeft getypt XD

    Doeg
    kusjezus(je)

  • 27 Mei 2009 - 09:25

    Linda:

    Hey meid!

    Hoe is het?
    Vind het leuk om je te volgen in Salou, maar dit bericht is echt minder leuk! Hoop dat alles goed gaat komen en dat de verzekering alles vergoed!

    Wanneer komt thuis op vakantie?
    Hier gaat alles verder goed. Goed weer, heb al 4 weken geen regen meer gezien! ;)
    We zijn vorige week naar tenten verhuisd, vanuit de mobiles. dan is het wel ff wennen hoor maar heb een tent voor me zelf, dus alle ruimte. Over 2 weken moeten we weer gaan verhuizen, dan gaan we naar de Live area, daar staan alle couriers van verschillende organisaties bij elkaar. wel gezellig lijkt me, dan moeten we wel weer met 2-en een tent gaan delen. We zijn hier nu al met 7 medewerkers en er komen er volgende maand nog eens 6 bij! Drukke bedoeling! Het werk hier wordt nu ook weer leuker, het wordt weer druk. a.s. zaterdag hebben we 162 aankomsten! Dan moeten we ook allemaal van 8 tot 20 werken, met uurtje pauze..
    Hoop snel weer wat van je te horen!

    Liefs en kus van mij uit Italie!!

    (als we terug zijn moeten we snel weer leuke dingen gaan doen! Dat mis ik wel met jou!)

  • 27 Mei 2009 - 21:52

    De Kaartclub Van Je :

    Hallo Maaike,

    Hier zitten ze met z'n vieren te kaarten het gaat er weer gezellig aan toe. dwz als het tenminste niet te grof gaat met het geld maar zie ter nu wel redeijk uit hoor!! groetjes Frans

  • 28 Mei 2009 - 12:56

    Moeder Chalana:

    Hoi Maaike

    Volgens mij hebben jullie de draad weer goed opgepakt.Fijn dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden,en vooral veel plezier hebben.Want na veel werken hoort natuurlijk ook ontspanning Haha.Heel veel groetjes en nog veel lol samen
    Groetjes Marianne Sjef

  • 29 Mei 2009 - 07:44

    Mama:

    Hoi Maaike

    Zoals je weet is alles verstuurd.
    Via de site van TNT kan je het pakje precies volgen, is van schijndel naar Eindhoven gegaan vandaar uit naar Luik Belgie en vanmorgen om 7.49 uur is het aangekomen in Barcelona.
    Dus houdt het in de gaten zou misschien morgen al in Salou kunnen zijn.
    Veel plezier ermee.
    Kus papa Jelle Nienke en mama en een knuffel van FLussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Maaike

Actief sinds 06 April 2009
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 17759

Voorgaande reizen:

11 Mei 2009 - 12 Oktober 2009

stage in Salou 2009

Landen bezocht: