De eerste werkdagen - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu De eerste werkdagen - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

De eerste werkdagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

17 Mei 2009 | Spanje, Salou

Vrijdag was mijn eerste werkdag. Ik moest om 8 uur beginnen.
Ik zou samen met een nederlandse werken tot 4 uur.
Was 15 min te vroeg daar dus heb met de nachtwacht staan praten (zover ik er van begreep) hij kan geen engels. Veel collega's kunnen geen of maar heel klein beetje engels.

Toe Yvonne er was heeft ze me uitgelegd heo de lichten aan moesten en welke.
Met de in-checks kon ik nog niet veel doen want ze kon het moeilijk uitleggen als het druk was. Toen wat rustiger was heeft ze met uit gelegd hoe de gasten een kluisje kunnen huren dat gaat eigenlijk best simpel.
Verder heb ik eerste dag geleerd hoe je een sleutel moet aanmaken voor de gasten.

De rest van het weekend:
Ik weet nou als mensen in-checken hoe je de paspoort moet invoeren in de computer. Als mensen kluisjes willen huren gaat het me gemakkelijker af, het zelfde geld voor het aanmaken van sleutels.

Ik kan gewoon in het restaurant gaan eten, als het restaurant open is, soms zit ik alleen aan een tafeltje en soms met een andere collega.

xxx

  • 18 Mei 2009 - 07:43

    Mama:

    leuk. Nu nog de kunst om goed Spaans te leren zodat je ook met je spaanse collega's kunt kletsen. tot horens kusjes mam

  • 18 Mei 2009 - 16:51

    Jelle:

    Groete

  • 19 Mei 2009 - 20:11

    Rita:

    Hoi Maaike,
    Ik hoorde net van Boukje dat het jullie niet meezit!
    Het is k*t dat je al je spullen kwijt bent.
    ik hoop dat alles weer goed komt, en wens je nog veel succes met je stage.
    p.s hoe is het weer bij jullie? Ben je al een beetje bruin geworden?

  • 22 Mei 2009 - 14:01

    Karine:

    Heejj Maaike

    Hoe is het daar? nog niet vermoeid van het harde werken? haha
    en nog wat spannende dingen mee gemaakt?
    Ik en Bo zijn gisteren weer in Stratum wezen stappen. heb weer zon overheerlijke vliegend hert op!
    Maar ik spreek je snel weer!



    xxx Karine

  • 22 Mei 2009 - 17:44

    Mama:

    Hoi Maaike

    Kop op alles, komt goed de nieuwe laptop is besteld, zodra deze binnen is komt de laptop naar je toe. Laat je niet van de wijs brengen door die stel malloten. Dat ze maar gelukkig zijn met jullie spulletjes ook hun komen nog aan de beurt vroeg of laat.

    Kusjes papa mama, Jelle en Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Maaike

Actief sinds 06 April 2009
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 17752

Voorgaande reizen:

11 Mei 2009 - 12 Oktober 2009

stage in Salou 2009

Landen bezocht: