Salou - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Maaike Mud - WaarBenJij.nu Salou - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

Salou

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

06 April 2009 | Nederland, Schijndel

Hallo,

Vanaf 11 mei ga ik 5 maanden stage lopen in Salou.
Ik zal hier zo veel mogelijk over mijn reis vertellen ;)

xx

  • 12 Mei 2009 - 19:37

    Monique Den Ouden:

    Ha die maaike,

    Ben je goed aangekomen daar?Hier alles goed.
    Heb me aangemeld voor skipe kan alleen jou niet vinden.

    Veel plezier

    xxx Mo

  • 13 Mei 2009 - 18:13

    Nienke:

    Maaaikieeeeeeeeee =D
    Woeeh, jij zit lekkor in Salou
    En ik zit hier in dat StinkNederlandje ;o
    Ik wil ook naar Salou D:
    iig, veel plezier daar
    en tot in de zomervakantie

    Kusjezus(je)

  • 26 Mei 2009 - 15:25

    Sietske En Yvonne:

    Hai die Maaike.

    Verrassing: een berichtje van je tante en nichtje. Wat een leuke belevenis voor jouw. En mooi dat het zo klikt met de andere drie meiden. Leuk dat je ouders langs gaan komen. We houden je verhaaltjes in de gaten. Heel veel plezier nog!

    Dikke tuut ut Fryslan fan S & Y.

  • 07 Juni 2009 - 10:27

    Yvonne:

    Hoi maaike
    hoe gaat het daar is het een beetje leuk daar
    al bekende gezien?
    en is het werk een beetje leuk
    heeeeeel veel groetjes yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schijndel

Maaike

Actief sinds 06 April 2009
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 17747

Voorgaande reizen:

11 Mei 2009 - 12 Oktober 2009

stage in Salou 2009

Landen bezocht: