Aangekomen in Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu Aangekomen in Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Maaike Mud - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Salou

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

13 Mei 2009 | Spanje, Salou

De bus vertrok op maandag 11 mei om kwart voor 11 in Helmond daar vandaan reden we naar Maarheeze waar we over moesten stappen op een andere bus die na Salou gin.
Na een lange reis van meer dan 20 uur zijn wij op 12 mei om ongeveer 10 uur ‘s morgens in Salou aangekomen. Heb wel kunnen slapen in de bus, we hebben onderweg veel regen gehad en we hebben nog in de file gestaan.
Maar aangekomen in Salou daar stonden we dan met onze bepakking in Salou, we wisten niet precies waar het hotel Las Vegas lag, de reisleiding van Slomar-tours heeft voor ons een taxi geregeld voor naar het Hotel Las Vegas te gaan.
We konden onze bagage in het bagageruim zetten om zo te kunnen eten. Na het eten werden we naar ons appartement gebracht dat lig op een loop afstandje van het Hotel Las Vegas.

Het is een relax appartement we hebben een groot balkon, een groot dakterras, slaap met z’n 2 op een kamer, hebben een ruime badkamer. Dus ik denk dat we hier wel 5 maanden kunnen volhouden. Nadat we onze koffers hebben uitgeladen zijn over de boulevard gelopen.
Om 5 uur hadden we met Annemieke afgesproken. Van haar hebben te horen gekregen wie in welk hotel komt te werken. Ik kon in het Delfin Park te werken. Mijn eerste werkdag is vrijdag 15 mei van 8 uur tot 16 uur.

Vandaag (13 mei) hebben we het ook al weer meegemaakt. We hebben luifels in ons appartement maar toen we onze luifel omlaag wilde doen bleef ie hangen we hadden hem beetje gemold. Na een uur te hebben gekloot hebben wilden we plastic dopje door snijden, maar uiteindelijk bleek dat we dat dopje gewoon af konden draaien.

Ik heb nou op dit moment niks meer te vertellen.

xxx

  • 14 Mei 2009 - 10:30

    Laura:

    Heey Maaike,

    Ik lees dat je goed bent aangekomen in Salou;)

    En zoals gewoonlijk moet je weer alles slopen:p
    hahaha veel plezier daar en succes met werken in het hotel.

    xxx van uit Nederland

  • 14 Mei 2009 - 18:25

    Nienke:

    Gadver, 20 uur reizen..
    IN EEN BUS D:
    ik zou dood gaan
    Maargoed.
    Coelmenn, dat je zo'n vet appartement hebt. :'D
    Weetje, je bent pas een paar dagen in Salou en je hebt nu al bijna weer iets gemold o_o'
    Slecht hoor xd
    iig, ik moet weer gaan, want ik moet nog leren >.<
    Kudtduits he.
    Nouja, morgen weer school enzo
    en jij moet lekkor werken morgen :3
    hehehe, ja ik lach je uit n___n
    Tot in de zomervakantie ofzo n_n

    Doeeg
    kusjezus(je)

  • 14 Mei 2009 - 19:31

    Mama:

    Ik heb je berichtje gelezen, morgen veel succes met je eerste werkdag

  • 17 Mei 2009 - 10:01

    Leonora:

    Heey Maaike

    Alles goed daar zo te horen wel,heb gehoord toen je mama aan de tel had dat je naar disco Pascha zou gaan en was het leuk? zeker te vet enkele jaren geleden is Hannelore en nog meer meiden en jongens van de camping daar ook geweest zij vonden het super leuk.Nou hier is het lekker regen dus geniet daar van het zonnetje ik hoop dat je een leuke werk dag hebt gehad we horen nog van je.(komen er ook foto's op te staan)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Maaike

Actief sinds 06 April 2009
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 17744

Voorgaande reizen:

11 Mei 2009 - 12 Oktober 2009

stage in Salou 2009

Landen bezocht: